Kembali Lagi Ke Dunia Blogger

As Salam... setelah sekian lama aku menyepi dalam dunia blogger ni , sekarang aku kembali lagi...
thanks kepada kawan lama aku , Aisyhah sebab tolong edit blog ni... A big thanks for you ;)

Okay , bersempena dgn Hari Raya AidilAdha ni , mestilah aku nak ucapkan Selamat Hari Raya untuk kawan2 yg sudi baca blog aku ni kan... semoga raya korang bermakna dan dilimpahi rahmat olehNya...
Raya aku n family tahun ni biasa2 saja... sbb tok ayah takdak di sini... dia duk Mekah sekarang... so , terasa lah jugak kekurangan tuu :') btw  , takpa... kami disini doakan dia dapat lakukan semua amal ibadat dengan sempurna.. Aminnn...

Hari ni , yg merupakan hari first... awal2 pagi tu aku bangun2 siap n kemas rumah segala bagai memandangkan aku sorang ja ada kat rumah , yg lain pi masjid... so lepas tu tunggu semua family balik masjid n beraya apa semua dengan depa... terus aku pi rumah................ Pujaan Hati lah kan.. memang rutin aku setiap kali raya mesti pi beraya dengannya duluu :D Wajibb dehh ;)

Lepas tu balik rumah n rehat kejap , balik rumah tok aku kat Kangar pulak sbb tok aku tak berapa sihat... lepas tu , terus ke rumah mak ngah sebab ada majlis korban... then balik rumahh n habis lah aktiviti untuk harini... biasa ja kann ?? tak meriah sangat lahh... hehe...

and kepada sapa2 yg jemput aku ke majlis korban but aku takpi , maaflah ye.. hari ni sibuk sangat... ada yg sampai terlupaa... :D

Akhir sekali , just nak ucapkan Selamat Menyambut Hari Raya AidilAdha n Maaf Zahir dan Batin kepada semua umat Islammm :)



No comments: